Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Fapt divers S-au dat de gol. Cât costă, de fapt, Dacia Spring

S-au dat de gol. Cât costă, de fapt, Dacia Spring

Un articol de: Andrei Vlad - 20 Oct 2020, 16:03
S-au dat de gol. Cât costă, de fapt, Dacia Spring Fapt divers

Spring, primul model electric de la Dacia, a fost prezentat oficial în această lună. Un singur aspect a fost preferat de producători să rămână un mister, prețul. 

Cât costă, de fapt, Dacia Spring? Până acum, s-au făcut speculații. Francezii au dat asigurări că va fi o mașină ieftină, foarte accesibilă publicului larg, fără a menționa vreo cifră. Prețul oficial va fi anunțat abia în primăvară, odată cu lansarea campaniei de rezervări, însă maghiarii s-au dat de gol. 

 

Cât costă, de fapt, Dacia Spring

 

Pe site-ul Dacia din Ungaria a fost dezvăluit prețul modelului. Costă 6,5 milioane de forinți, adică 17.700 de euro pentru primele 100 de modele. Primii clienți vor achita aproape 11.000 de euro, în baza sprijinului acordat de la guvern. 

În România, ecobonusul acordat de statul român este de 9.200 de euro. Astfel, în pre-comandă, dacă prețul ar fi același cu cel din Ungaria, Dacia Spring ar costa aproximativ 8.500 de euro. Rabla Plus poate fi accesat împreună cu programul Rabla Clasic. Astfel, cei care-și vor casa mașina veche și-și vor achiziționa o mașină nouă, electrică, ar putea plăti în jur de 7.200 de euro. 

În septembrie, Dacia a lansat și noile modele de Logan, Sandero și Stepway. Sunt primele modele fără motorizare diesel. 

 

Dacia Spring, lansat într-un context economic plin de incertitudini

 LOVITURĂ pentru Pro TV! Încă o vedetă are COVID-19

Dacia Spring, primul model 100% electric al gamei, prefigurează o maşină încadrată pe segmentul mini cu 5 uşi şi 4 locuri ce va fi disponibilă din anul 2021, potrivit constructorului auto de la Mioveni.

Noul autoturism afişează atributele recunoscute ale mărcii, respectiv: simplitate, robusteţe şi accesibilitate, iar versiunea de serie vizează o autonomie de circa 200 km conform normelor WLTP.

Lansarea europeană are loc în condiţiile în care segmentul maşinilor electrice a fost singurul care a crescut în 2020, an în care pandemia a ras cel puţin 30% din piaţa auto. În prima jumătate a anului în Uniunea Europeană s-au livrat circa 220.000 de maşini electrice, în urcare cu 22% faţă de perioada similară din 2019.

Citeşte mai multe despre:   Dacia,   Dacia Spring,   masini,   auto