Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri High-Tech Are nevoie afacerea mea în 2020 de servicii SEO?

Are nevoie afacerea mea în 2020 de servicii SEO?

Un articol de: B1.ro - 08 Apr 2020, 11:18
Are nevoie afacerea mea în 2020 de servicii SEO? High-Tech

Te-ai întrebat în ultimul an dacă este momentul ca afacerea ta să investească în servicii SEO? Dacă nu ai făcut-o încă, anul 2020 este cu siguranță un prilej bun pentru a implementa instrumente care aduc rezultate pe termen lung, iar o poziție mai bună pe Google este un obiectiv pe care mulți oameni de afaceri l-au ignorat până acum.

De ce este așa important să ai un scor SEO bun? Ajungi la mai mulți potențiali clienți! Știm cu toții că tot mai multe persoane caută informații și fac achiziții prin intermediul motoarelor de căutare, așa că este important ca afacerea ta să fie în fruntea listei de rezultate. 

Iată pașii pe care trebuie să-i urmezi:

  1. Auditul SEO. Înainte de a începe procesul de optimizare SEO, trebuie să te asiguri că afacerea ta este căutată pe Google. Apelează la o echipă de specialiști care te vor îndruma și vor verifica în ce măsura această investiție este sau nu profitabilă pentru tine.

  1. Keyword research. Pentru rezultate maxime, trebuie să avansezi în poziția de rezultate nu doar pe un cuvânt-cheie principal, ci pe o întreagă serie. Acest proces este cel mai important, așa că fii sigur că lucrezi cu oameni de încredere, care îți pot prezenta rezultate.

  1. Pregătirea website-ului. Dacă ai deja un site, trebuie să verifici în ce măsură este pregătit pentru un proces de optimizare SEO și să faci update-urile necesare. În cazul în care nu ești prezent deloc în online, trebuie să începi mai întâi cu un website. Te va ajuta să ajungi mai ușor la clienți și, monitorizat, va aduce rezultate pe termen lung.

  1. SEO On Page. SEO înseamnă în primul rând conținut, iar textele joacă un rol esențial. Atunci când contractezi o agenție, asigură-te că echipa include cel puțin un specialist în copywriting. Accentul nu trebuie să cadă doar pe partea tehnică, ci și pe cea creativă. Prima se asigură că aduce oameni pe site, a doua se ocupă să-i țină pe oameni pe site și să creeze conversii.

  1. SEO Off Page. Pentru a-ți oferi o poziție bună, Google își dorește să vadă că aduci valoare comunității online. De aceea, este foarte important ca articolele din presa națională sau internațională să te menționeze în textul lor. Tot copywriterul este cel care se ocupă de aceste articole întrucât poate livra conținut de calitate.

Agenția SEO 365 te sfătuiește să iei în considerare opțiunea unui proces de optimizare SEO. Cu o experiență de peste 20 de ani în online, echipa s-a specializat în servicii SEO și Marketing Online, reușind, cu strategii integrate, să transforme toți colaboratorii în afaceri de succes. În această perioadă oferă consultanță gratuită, deci este momentul perfect să afli dacă merită sau nu să investești în SEO în 2020.