Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri High-Tech După Netflix, și Youtube renunță la High Definition în Europa, pentru a diminua presiunea pe furnizorii de internet

După Netflix, și Youtube renunță la High Definition în Europa, pentru a diminua presiunea pe furnizorii de internet

Un articol de: Traian Avarvarei - 20 Mar 2020, 11:39
High-Tech

După NETFLIX, și YouTube anunță că va reduce din calitatea videoclipurilor redate pe teritoriul Uniunii Europene, pentru a preveni colapsul infrastructurii de reţea, întrucât milioane de oameni lucrează de acasă, iar elevii participă la cursuri online, din cauza pandemiei de coronavirus.

Până acum, companiile au susţinut că infrastructura de internet este destul de robustă pentru a susţine schimbarea masivă a comportamentului online adusă de răspândirea Covid-19, dar Comisia Europeană făcut apel la platformele de streaming să își limiteze serviciile.

Astfel, Youtube renunță la High Definition în Europa, oferind calitate standard la conţinutul video.

De asemenea, Neflix a anunțat că, în următoarele 30 de zile, va reduce calitatea imaginilor video, pentru a diminua presiunea pe furnizorii de internet. (Detalii AICI)

Amintim că Thierry Breton, comisar european responsabil pentru politici digitale, a spus că platformele de streaming şi companiile de telecom au „o responsabilitate comună de a asigura buna funcţionare a internetului” în timpul crizei.

De asemenea, comisarul european Thierry Breton a scris pe Twitter că a vorbit cu CEO-ul Netflix, Reed Hastings, despre presiunea pe care criza provocată de coronavirus o pune asupra pe infrastructurilor de internet.

Ca urmare a discuțiilor dintre comisarul (european) Thierry Breton și Reed Hastings (directorul Netflix) și date fiind provocările extraordinare generate de epidemia de coronavirus, Netflix a decis să înceapă să reducă calitatea imaginilor peste tot în Europa pentru 30 de zile”, a anunțat compania, printr-un comunicat.


 

Citeşte mai multe despre:   YouTube,   Netflix