Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri High-Tech Optimizarea site-ului: Cum se realizează și ce impact are asupra business-ului

Optimizarea site-ului: Cum se realizează și ce impact are asupra business-ului

Un articol de: B1.ro - 17 Oct 2018, 16:49
High-Tech

Mediul online a explodat și, pe măsură ce numărul de utilizatori și timpul pe care aceștia îl petrec în mediul online a crescut și importanța optimizării site-ului la motoarele de căutare. Dacă nu ești online, nu exiști, iar notorietatea unui produs sau serviciu pe piață este esențială pentru reușita business-ului. Așadar, fă-ți un plan de promovare online, optimizează-ți site-ul și fă-te remarcat de potențialii tăi clienți. 

Optimizarea site-ului de prezentare și a webshop-ului

            Site-ul de prezentare și magazinul online sunt pagini web diferite din punctul de vedere al strategiei pe care o aplici pentru a realiza optimizarea site-ului. În timp site-ul de prezentare al unui produs sau serviciu are un continut informational bogat, care te ajuta la indexare și pe baza caruia poți realiza legături externe webshop-ul are o structura diferita și este sărac în continut informational deoarece nu conține materiale ample, de informare, ci doar scurte descriei ale produselor vândute. Astfel, pe lângă acțiunile comune de optimizare a site-ului precum optimizarea vitezei de încărcare, inserarea de cuvinte cheie, parteneriate cu alte site-uri etc, este important sa includeți în strategia de promovare tehnici de optimizare a site-ului specifice tipului de site. Spre exemplu, crearea de conținut nou permenent pentru site-urile de prezentare cu valoare informațională crescută, inserarea de link-uri în advertoriale și în materialele publicate pe blog pentru magazinele online sau promovarea pe social media de materiale informaționale pentru site-ul de prezentare și concursuri pentru webshop etc.

Structura și design-ul site-ului- scopul lor în optimizarea SEO

            Optimizarea site-ului este influențată în mod direct și de structura și design-ul paginii web. Viteza de încărcare este esențială,  deoarece aceasta reprezintă un criteriu al indexării de către motoarele de căutare, însă nu este singurul aspect de care trebuie să ții cont. Site-ul trebuie să fie ușor de parcurs, inductiv, pentru ca utilizatorii să rămână pe pagina cât mai mult timp și să revină atunci când au nevoie de o informație din aceeași categorie sau când vor sa realizeze o achiziție. Design-ul trebuie să fie simplu, curat, pentru a nu încarca și nu obosi utilizatorul, sa conțină un raport optim de bannere și reclame pentru a nu agasa și a nu crește, în mod inutil, viteza de încărcare a site-ului.

Parteneriatele cu site-uri conexe și cu influencerii

            Asocierea oferă putere. Acest fapt a fost descoperit încă din antichitate și continuă să funcționeze și în zilele noastre, inclusiv în ceea ce privește promovarea site-ului în mediul online. Exista o abundență   de informații în mediul online, iar utilizatorii au o alegere grea de făcut când vine vorba de acordarea încrederii privind veridicitatea informației. Pentru a avea consecvență, o strategie bună ar fi asocierea cu site-uri ce promovează conținut similar cu al tău, care au notorietate și oferă produse sau servicii complementare celor oferite de tine. În afara faptului că un astfel de parteneriat îți va aduce un plus de imagine în mintea utilizatorilor fideli brandului partener, atacând piața împreună veți putea genera un trafic mai mare de ambele părți. Pe de altă parte, influencerii oferă un plus de greutate informației transmise, iar utilizatorii tind să preia părerea acestora și să și-o însușească.

Rețelele de socializare – elemente accesorii obligatorii pentru promovarea site-ului

            Nu poți discuta despre optimizarea site-ului fără să incluzi rețelele de socializare. Social media este un domeniu ce trebuie integrat în orice campanie de promovare deoarece interacțiunile de pe aceste platforme sunt numeroase și generează un trafic considerabil. Astfel, atunci când îți promovezi site-ul este obligatoriu să fii prezent cu pagini și campanii pe rețelele de socializare și să ai un blog bine pus la punct. Utilizatorii petrec tot mai mult timp în cadrul rețelelor de socializare, astfel că, de cele mai multe ori tind să își ia informațiile tot din acest mediu, ideea de prietenie între utilizatorii rețelelor sociale oferind o senzație de încredere în acuratețea informațiilor. Pe de altă parte, rețelele de socializare furnizeaza instrumente utile pentru corelarea paginilor cu site-urile, pentru crearea de concursuri și promoții care să genereze un trafic suplimentar și să ajute la promovarea site-ului.

            Optimizarea site-ului trebuie realizată de profesioniști pentru a avea în vedere toate aspectele  necesare realizarii unei bune promovări online. bavali.ro este o agenție de promovare online care și-a dovedit inventivitatea, experiența și rezultatele impresionante în aceasta materie. De aceea, în ceea ce privește optimizarea site-ului, poți apela la ei pentru a realiza optimizarea atât insite cât și offsite. Optimizarea site-ului este un proces complex, ce necesita un plan bine pus la punct, cu acțiuni periodice corelate, profesionalism, cercetare și know how. Realizarea de acțiuni de optimizare a site-ului individuale, numai în momentele în care observi o scădere a traficului, nu va avea efecte pozitive asupra traficului și nici asupra calitatii vizitatorilor tăi. Optimizarea site-ului trebuie să fie continua, iar grija pentru targetare și selecție a utilizatorilor prioritară.

 

 
 
 
Loading...