Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri High-Tech Topul piețelor în care Facebook nu și-a impus domnia: Doar șapte țări nu au adoptat "Face-mania"

Topul piețelor în care Facebook nu și-a impus domnia: Doar șapte țări nu au adoptat "Face-mania"

Un articol de: - 09 Ian 2012, 16:32
Foto: smh.com.au High-Tech

Facebook și-a construit în ultimii ani o politică ce i-a asigurat în cele mai multe țări de pe glob o poziție de lider de necontestat. Spre uimirea specialiștilor există însă șapte piețe majore în care Facebook nu este rețeaua de socializare care domină piața, potrivit datelor comScore.

Aparentul insucces al gigantului american pe aceste piețe este însă ponderat de rezultatele excepționale pe care acesta le înregistrează la nivelul întregii lumi. Astfel, în octombrie 2011, Facebook a înregistrat o audiență de 55% din totalul mondial al utilizatorilor de internet, iar trei din patru minute petrecute de internauți pe rețele de socializare au fost trecute în contul rețelei fondate  în 2004 de Mark Zuckerberg . Poate pentru a lămuri mai bine gradul de dominare al domeniului online merită menționat și că pentru 7 minute de surf pe internet, potrivit statisticii, fiecărui utilizator îi revine matematic o un minut petrecut pe Facebook, potrivit businessinsider.com.

Deși piața pe care s-a impus compania americană nu este tocmai lipsită de concurență, în 33 din cele 40 de țări, pe care s-a axat studiul celor de la comScore, Facebook este rețeaua socială numărul1.

Iată lista statelor în care Facebook mai are de lucrat pentru a-și asigura supremația:

1.       Brazilia. Lider este încă rețeaua Orkut, cu 232 de utilizatori pe minut, dar Facebook a recuperat enorm din ecart în ultimii ani, ajungând la 205 utilizatori pe minut.

2.       Japonia. Deși lider la numărul de conturi rămâne încă Twitter, utilizatorii Facebook își petrec mai mult timp online conectați, 50 de minute per vizitator, față de 26 de minute per utilizator.

3.       Polonia. Rețeaua locală Nazsa-Klasa.PL este încă liderul de piață dar Facebook este foarte aproape după ce din 2010 până în 2011 aproape și-a dublat numărul de utilizatori.

4.       Rusia. O situație atipică pentru Facebook rușii nepărând convinși de oferta socială a rețelei. Piața este dominată de două site-uri locale Vkontakte și Odnoklassniki.

5.       Coreea de Sud. Nici sud coreenii nu par să fie favorabili celor de la Facebook, piața fiind dominată de Naver.com Cafe și Cyworld, care au cote de piață asemănătoare.

6.       Vietnam. Singurul mod în care Vietnamul s-a evidențiat ca importanță pentru compania Facebook este ca destinație pentru vacanța de iarnă de anul acesta a lui Mark Zuckerberg.

7.       China. Motivele pentru care nu merită meționată o cotă de piață sunt legate de faptul că nu există o cotă de piață în țara unde internetul este cenzurat chiar de provideri.

Citeşte mai multe despre:   Facebook,   Mark Zuckerberg,   rețea de socializare,   top,   China,   Rusia,   Romania,   conturi,   utilizatori
 
 
Loading...