Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri High-Tech YouTube lansează o platformă care concurează cu TikTok-ul. Cum va ajunge YouTube Shorts în România

YouTube lansează o platformă care concurează cu TikTok-ul. Cum va ajunge YouTube Shorts în România

Un articol de: Beatris Ionita - 15 Sep 2020, 08:48
YouTube lansează o platformă care concurează cu TikTok-ul. Cum va ajunge YouTube Shorts în România High-Tech

În condițiile în care Donald Trump amenință că va interzice TikTok în SUA, YouTube a anunțat lansarea unei platforme similare, numită YouTube Shorts, care să concureze cu aplicația îndrăgită de adolescenți. 

Aceasta va fi lansată inițial în India în următoarele zile și le va permite utilizatorilor să încarce videoclipuri de 15 secunde utilizând un nou set de instrumente, similare cu TikTok. Noile funcții le vor controale permit utilizatorilor să fie mai creativi decât dacă ar apăsa pur și simplu pe butonul „înregistrare”. 

YouTube va introduce o nouă experiență de vizionare care ar permite navigarea prin YouTube Shorts pe verticală, la fel ca TikTok.

Filmărilor li se va putea adăuga un fundal muzical, datorită accesului YouTube la o bibliotecă mare de melodii, care va continua să crească în timp. 

 

 

 ȘOC ÎN SHOWBIZ! JADOR a FURAT un ceas de 8.000 de euro dintr-un magazin. CE A URMAT, te va lăsa fără cuvinte

 

Ce funcțiii oferă YouTube Shorts

 

YouTube Shorts oferă următoarele caracteristici creatorilor de videoclipuri:

  • Crerea și încărcarea de videoclipuri de 15 secunde sau mai puțin.
  • Editarea materialelor cu o serie de instrumente creative.
  • Combinarea mai multor clipuri mai scurte
  • Adăugarea de muzică din biblioteca YouTube.
  • Accelerarea sau încetinirea filmării
  • Cronometre și numărătoare inversă

 

Deocamdată nu se știe când va ajunge și la utilizatorii din SUA sau Europa. 

 

Compania Oracle va achiziționa TikTok, în condițiile în care Donald Trump amenință să-l interzică

 

Compania Oracle a încheiat un acord pentru pentru preluarea acțiunilor din SUA ale aplicației TikTok,în defavoarea Microsoft. 

Compania chineză care deține platforma, ByteDance, a abandonat vânzarea TikTok, în vederea obținerii unui parteneriat cu Oracle, sperând că astfel vor scăpa de interdicțiile cu care sunt amenințați de guvernul american. Preşedintele Donald Trump a avertizat că dacă aplicaţia nu va fi preluată de un grup american, o va interzice pe teritoriul Statelor Unite, dupăn data de 20 septembrie 2020.

Conform acordului propus, Oracle va fi partenerul tehnologic al ByteDance și va prelua gestionarea datelor utilizatorilor americani ai TikTok. Oracle negociază, de asemenea, preluarea unor acțiuni ale platformei. 

Înțelegerea nu reprezintă însă preluarea integrală a aplicaţiei video. Gigantul tehnologic condus de Larry Ellison, unul dintre puţinii oameni din Silicon Valley care l-au susţinut public pe preşedintele Trump, va prelua o doar o mică parte. 

Microsoft a anunţat duminică că oferta lor a fost respinsă, ceea ce înseamnă că Oracle a rămas singura companie în competiţia pentru achiziţia TikTok.

 

 

TikTok, amenințare la securitatea SUA

 

Chiar dacă TikTok este cunoscut pentru videoclipurile sale cu oameni care dansează, virale în rândul adolescenților, oficialii americani și-au exprimat îngrijorarea că informațiile despre utilizatori ar putea fi transmise guvernului comunist chinez. Totuși, reprezentanții TikTok, platforma cu 100 de milioane de utilizatori din SUA și a promis că nu va partaja datele cu autoritățile chineze. 

 

 

TikTok, scânteie de conflict între America și China

 

 

 TikTok a devenit cel mai fierbinte subiect de discuție între Washington și Beijing. Administrația Trump a interzis deja gigantului chinez de telecomunicații Huawei să vândă rețele și echipamente de nouă generație sau 5G în Statele Unite, invocând riscul ca o putere externă să controleze infrastructura care facilitează comunicațiile pe internet. Totuși, este pentru prima dată când Statele Unite încearcă să oprească un fenomen cultural chinezesc, care privește adolescenții americani.

 

 

 

Citeşte mai multe despre:   youtube,   TikTok