Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Inedit DIETA ANULUI! Regulile stricte care te scapă de kilogramele în plus peste noapte!

DIETA ANULUI! Regulile stricte care te scapă de kilogramele în plus peste noapte!

Un articol de: B1.ro - 29 Oct 2019, 07:31
Foto: pixabay.com Inedit

Dieta 5:2 presupune restricționarea caloriilor în 2 zile ale săptămânii. 

E OFICIAL! ALEX VELEA A PĂRĂSIT-O PE ANTONIA! FRUMOASA CÂNTĂREAȚĂ A RĂMAS ÎN URMĂ, PLÂNGÂND (GALERIE FOTO-VIDEO)

Astfel, timp de 5 zile mănânci normal, oferind organismului numărul de calorii de care are nevoie, iar în celelalte 2 zile rămase, consumi un sfert din caloriile de care corpul are nevoie, aproximativ 500 de calorii pentru femei și 600 pentru bărbați.

Este foarte important ca zilele de restricționare calorică să nu fie stabilite una dupa cealaltă, ci despărțite de cel puțin 1 zi de alimentație normală, fără restricții, scrie Doc.ro.

BLESTEM TOTAL ÎN SHOWBIZ! ANAMARIA PRODAN, BĂGATĂ ÎN SPITAL. MEDICII O SUSPECTEAZĂ DE CANCER (GALERIE FOTO)

Poți modifica  zilele cu restricție calorică în funcție de programul săptămânii.

Efecte ale Dietei 5:2:
- Eliminarea a cel puțin 5 kilograme
- Reducerea nivelului de colesterol cu până la 20%
- Reducerea procesului inflamator din organism
- Reducerea nevoii de a mânca nesănătos
- Reducerea rezistenței la insulină.

În această dietă, poți mânca orice. Ar trebui să alegi alimentele cu o densitate calorică mai mică, pentru a putea mânca mai mult cantitativ și de mai multe ori pe zi, pentru a menține senzația de sațietate. 

MIHAELA TATU RUPE TĂCEREA! A SPUS ADEVĂRUL DESPRE DIVORȚ! ''M-AM UITAT ÎN OCHII LUI ȘI L-AM ÎNTREBAT...''

Cum ar arăta 500-600 de calorii pe zi?

- Legume – crude, fierte sau gătite la abur
- Supe
- Porții mici de carne – fiartă, la cuptor sau pe grătar
- Iaurt natural
- Ou fiert
- Cafea neagră sau ceai (neîndulcite)

 
Loading...