Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Monden OTRAVA ZILNICĂ DIN FARFURIE! Iată care sunt ALIMENTELE care te bagă în MORMÂNT mai repede

OTRAVA ZILNICĂ DIN FARFURIE! Iată care sunt ALIMENTELE care te bagă în MORMÂNT mai repede

Un articol de: B1.ro - 26 Ian 2020, 19:52
Foto: pixabay.com Monden

Ne jucăm cu sănătatea noastră în funcție de alimentele pe care alegem să le consumăm.

A MURIT! CARMEN HARRA A AVUT DREPTATE! ''ŞTIAM CĂ NU VA DEPĂŞI VÂRSTA DE 60 DE ANI''

Iată o listă cu alimente care vă pot afecta oasele, potrivit doctorulzilei.ro.

CUTREMUR MONDEN! ANAMARIA PRODAN A FĂCUT ANUNȚUL: REGHECAMPF E ISTORIE! NU SE MAI POATE FACE NIMIC (GALERIE FOTO)

Sucurile acidulate, băuturi care îți distrug oasele

BOMBA ANULUI ÎN LUMEA MUZICII: FUEGO ȘI MIRABELA DAUER AU FĂCUT TOTUL PUBLIC DESPRE RELAȚIA ASCUNSĂ! IRINA LOGHIN A RĂMAS MASCĂ

Pe lângă faptul că unele dintre ele conţin cofeină, sucurile pot afecta sănătatea oaselor ca urmare a cantităţii de fosfor. Acidul fosforic este utilizat în sucuri drept agent aromatizant, iar acesta poate împiedica asimilarea și fixarea calciului în oase.

Sarea în exces

Nivelul mare de sodiu nu este benefic pentru sănătate. În plus, cu cât consumăm mai multă sare, cu atât eliminăm mai mult calciu prin urină şi transpiraţie. Şi o dietă care ne asigure un aport crescut de calciu compensează efectele nefavorabile ale consumului moderat de sare, mulţi dintre noi consumăm mai multă sare decât suntem conştienţi. Pentru a ne menţine la consumul de sodiu recomandat (de 2.300 de miligrame pe zi) ar trebui să consumăm alimente preparate în casă şi să citim prospectul produselor ambalate pe care le achiziţionăm.

Alcoolul

De fapt, consumul moderat de alcool (un pahar pe zi pentru femei şi două pahare pe zi pentru bărbaţi) pare să ofere o oarecare protecție împotriva degradării oaselor. În schimb, consumul excesiv poate contribui la pierderea de masă osoasă.

Excesul de proteine

Femeile au nevoie de 46 de grame de proteine pe zi, iar bărbaţii, de 56 de grame. Deşi de întâmplă destul de rar ca cineva să aibă un aport de proteine mai mare de atât, există şi astfel de cazuri în care excesul de proteine poate schimba echilibrul pH-ului din oase. În plus, cu cât mediul este mai acid, cu atât suntem mai predispuşi să pierdem din masa osoasă.

Un individ care are un consum ridicat de proteine, dar care mănâncă puţine fructe şi legume se poate afla într-o astfel de situaţie. Pe de altă parte, McGowan subliniază că nu de puţine ori oamenii în vârstă se confruntă cu pierdere de masă osoasă tocmai din cauză că nu au un aport de proteine suficient.

 
Loading...