Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Monden Dieta daneză: slăbeşti până în 20 kg în 13 zile!

Dieta daneză: slăbeşti până în 20 kg în 13 zile!

Un articol de: B1.ro - 04 Iun 2019, 18:44
Monden

Cunoscută şi sub numele de dieta care schimbă metabolismul, dieta daneză este un regim alimentar care se bazează pe reguli şi restricţii deosebit de stricte. Nu numai că pierzi kilogramele nedorite, dar îţi îmbunătăţeşti metabolismul şi estompezi celulita, scrie Click pentru femei.

BIETUL MIHAI CONSTANTINESCU! S-A ÎNTÂMPLAT ÎN URMĂ CU CÂTEVA MINUTE! FANII AU AJUNS DEJA LA SPITAL! Imagini EMOȚIONANTE

Cei care vor să urmeze acest regim alimentar, trebuie să respecte câteva reguli, dacă vor într-adevăr să piardă până la 20 de kg în 13 zile.

NE-A PĂRĂSIT ȘI BENONE SINULESCU! ROMÂNIA, ÎN LACRIMI! E VESTEA TRISTĂ A ZILEI! VEZI AICI ULTIMELE IMAGINI

Trebuie să mănânci doar de 3 ori pe zi, întotdeauna la aceeaşi oră: micul dejun trebuie luat înainte de ora 9.00 dimineaţa, prânzul până în ora 14.00, iar cina între orele 17.00 şi 18.00.

Este esenţial să mănânci doar acele produse care sunt listate în meniu şi să nu le înlocuieşti cu altceva.

Bea cel putin 2 litri de apă pe zi când ţii dieta daneză

Nu folosi sare sau alte condimente.
FANII LUI MICHAEL SCHUMACHER SUNT ÎN DOLIU! L-AU ÎNGROPAT DEJA! DIN PĂCATE NU S-A MAI PUTUT FACE NIMIC

Nu bea alcool, mânca dulciuri sau alte snacksuri.

Consumul alimentelor prăjite este interzis în dieta daneză

Dacă ai făcut o greşeală, după 6 zile de dietă, este necesar să întrerupi regimul; îl poţi reîncepe, dar nu mai devreme de trei luni.

Se recomandă să iei vitamine şi minerale pentru a preveni deficienţa de nutrienţi.

Dacă ai terminat cu succes dieta daneză, o poţi repeta după 2 ani.

După terminarea dietei, aportul de calorii ar trebui să fie crescut treptat, pentru a evita şocul caloric şi creşterea în greutate.
MONICA TATOIU A FĂCUT GESTUL EXTREM! DA, E VORBA DESPRE SINUCIDERE! IMAGINI GREI DE PRIVIT ! (FOTO)

Exemplu de meniu pentru 13 zile

Ziua 1 în dieta daneză

Mic dejun: o ceaşcă de cafea cu 1 linguriţă de zahăr.

Prânz: 2 ouă fierte, 400 g de spanac fiert şi 1 roşie.

Cină: 200 g de carne de vită şi 150 g de salată cu suc de lămâie şi ulei de măsline.
 

Ziua 2 în dieta daneză

Mic dejun: o ceaşcă de cafea cu 1 linguriţă de zahăr.

Prânz: 250 g de şuncă şi 1 cană de iaurt.

Cină: 200 g de carne de vită şi 150 g de salată cu suc de lămâie şi ulei de măsline.
 

Ziua 3 în dieta daneză

Mic dejun: 1 ceaşcă de cafea cu 1 linguriţă de zahăr şi 1 felie de pâine prăjită albă.

Prânz: 2 ouă fierte tare,100 g şuncă slabă şi 150 g de salată verde.

Cină: 1 roşie,1 ţelină fiartă şi 1 fruct (opţiuni: mere, portocale sau pere).
 

Ziua 4 în dieta daneză

Mic dejun: 1 ceaşcă de cafea cu 1 linguriţă de zahăr şi 1 felie de pâine prăjită albă.

Prânz: 1 cană de iaurt natural şi 200 ml de suc de portocale.

Cină: 1 ou fiert tare, 1 morcov ras, 250 g de brânză.
 

Ziua 5 în dieta daneză

Mic dejun: 1 morcov ras.

Prânz: 200 g de peşte fiert, gătit cu unt şi suc de lămâie.

Cină: 250 g de carne de vită cu piure de ţelină.


Ziua 6 în dieta daneză

Mic dejun: 1 ceaşcă de cafea cu 1 linguriţă de zahăr şi 1 felie de pâine prăjită albă.

Prânz: 2 ouă fierte tare şi 1 morcov ras.

Cină: 300 g de carne de pui şi 150 g de salată cu suc de lămâie şi ulei de măsline.


Ziua 7 în dieta daneză

Mic dejun: 1 ceaşcă de ceai fără zahăr.

Masa de prânz: numai apă.

Cină: 200 g de miel gătit la cuptor şi 1 măr.
 

Ziua 8 în dieta daneză

Mic dejun: 1 ceaşcă de cafea cu 1 linguriţă de zahăr.

Prânz: 2 ouă fierte, 400 g de spanac fiert şi 1 roşie.

Cină: 200 g de carne de vită şi 150 g de salată verde, cu suc de lămâie şi ulei de măsline.


Ziua 9 în dieta daneză

Mic dejun: 1 ceaşcă de cafea cu 1 linguriţă de zahăr.

Prânz: 250 g de şuncă şi 1 cană de iaurt natural.

Cină: 250 g de carne de vită şi 150 g de salată verde, cu suc de lămâie şi ulei de măsline.


Ziua 10 în dieta daneză

Mic dejun: 1 ceaşcă de cafea cu 1 linguriţă de zahăr şi 1 felie de pâine prăjită albă.

Prânz: 2 ouă fierte tare, 100 g de şuncă slabă şi salată verde.

Cină: 1 roşie,1 ţelină fiartă şi 1 fruct (opţiuni: mere, portocale sau pere).


Ziua 11 în dieta daneză

Mic dejun: 1 ceaşcă de cafea cu 1 linguriţă de zahăr şi 1 felie de pâine prăjită albă.

Prânz: 1 cană de iaurt natural şi 200 ml de suc de portocale.

Cină: 1 ou fiert tare, 1 morcov ras şi 250 g de brânză.


Ziua 12 în dieta daneză

Mic dejun: 1 morcov ras.

Prânz: 200 g de peşte fiert,gătit cu unt şi stropit cu suc de lămâie.

Cină: 250 g de carne de vită cu piure de ţelină.


Ziua 13 în dieta daneză

Mic dejun: 1 ceaşcă de cafea cu 1 linguriţă de zahăr şi 1 felie de pâine prăjită albă.

Prânz: 2 ouă fierte tare şi 1 morcov ras.


 

Citeşte mai multe despre:   dieta daneza
 
 
 
Loading...