Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Monden KAUFLAND are un anunţ DE MILIOANE pentru toţi clienţii. Cum obţineţi o reducere de 50% pentru achiziţionarea de noi produse

KAUFLAND are un anunţ DE MILIOANE pentru toţi clienţii. Cum obţineţi o reducere de 50% pentru achiziţionarea de noi produse

Un articol de: Mirela Ionela Achim - 13 Iul 2020, 12:02
KAUFLAND are un anunţ DE MILIOANE pentru toţi clienţii. Cum obţineţi o reducere de 50% pentru achiziţionarea de noi produse Monden

Unul dintre cei mai importanţi retaileri din Romania le-a recomandat clienţilor să recicleze pet-uri, hârtie, recipiente din plastic, obiecte electice şi electrocasnice uzate şi stricate, precum şi flacoane goale de produse de igienă sau de curățenie.

 

Ce le transmite Kaufland clienţilor?

 

Kaufland România a introdus, în premieră, în supermarketuri un sistem nou de colectare a flacoanelor goale de produse de igienă sau de curățenie, ce vor fi reciclate pentru a proteja mediul înconjurător. Şi, pentru a încuraja comportamentul eco, clienții care aduc ambalaje goale pentru reciclare primesc cupoane de reducere de 50% pentru achiziționarea de produse noi de îngrijire.

 

Pentru ce branduri este valabilă promoţia?

 

La fiecare 3 astfel de recipiente aduse în magazin, clienții vor primi câte un cupon cu reducere la produsele aflate în campania lunii respective. Pe parcursul lunii iulie, cei care reciclează vor fi recompensați cu cupoane de 50% reducere la gama de geluri de duș Dove, 250 ml, din variantele Nourishing, Nourishing Care & Oil, Cocoa Hibiscus, Dove Men Clean Comfort sau Minerals & Sage. Cupoanele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.

 

Ce spun reprezentanţii Kaufland Romania?

 A fugit la mare, la Mamaia, deşi părinţii n-o lăsau. Le-a trimis o poză de acolo, dar şoc: au văzut cum arată de la talie în jos

"Cine reciclează, merită recompensat! Obiectivul acestui proiect este de a proteja mediul înconjurător, de a înlătura din natură plasticul din produsele de igienă sau curățenie și de a susține comportamentele eco, oferind clienților un sistem ușor accesibil, la îndemână, precum și o recompensă. Pe această cale, invit toate brandurile responsabile de produse de larg consum să se alăture campaniei și să își pună promoțiile în slujba sustenabilității", a spus Valer Hancaș, Director de Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România, preluat de economica.net.
 

Citeşte mai multe despre:   Kaufland