Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Monden Monica Anghel şi meniul dietei disociate cu care a slăbit 20 kg

Monica Anghel şi meniul dietei disociate cu care a slăbit 20 kg

Un articol de: B1.ro - 18 Sep 2019, 17:55
Foto: Monica Anghel / Instagram Monden

Vedeta a dat 20 de kg jos şi arată acum foarte bine. Nu a avut probleme de sănătate din cauza schimării bruşte în alimentaţie.   

LACRIMI ÎN SHOWBIZ! FUEGO A PĂȚIT-O GRAV! IRINA LOGHIN A DAT VESTEA CUMPLITĂ! E ȘOC ȘI GROAZĂ (GALERIE FOTO)

Vedeta e mai suplă şi mai sănătoasă. Monica Anghel a oferit un interviu pentru un forum de mămici, preluat de estisanatos.com, în care a relatat, pe scurt, cum a reuşit să slăbească 20 de kg în 5 luni, cu puţin sport. Cel mai important lucru de ţinut minte dacă veţi urma dieta disociată a Monicăi Anghel: trebuie să beţi 3 litri de apă pe zi!

DOAMNE, DUMNEZEULE! TEO TRANDAFIR NU MAI ARE NICIO ȘANSĂ! CARMEN HARRA A FĂCUT ANUNȚUL CUMPLIT!

Am reusit sa pierd 20 de kilograme in 5 luni prin regimul disociat. Practic, 3 zile mancam carne, inclusiv mezeluri, organe si tocatura – fara orez. Urmatoarele trei zile erau dedicate legumelor si fructelor… si aici era permis orice in afara de orez, mazare, fasole verde, cartofi, banane, seminte, fistic, pere, struguri si fructe confiate. Apoi urmau zilele de lactate, unde era permis orice, inclusiv smantana. Chiar si cand mergeam la restaurant comandam un platou cu mai multe sortimente de branza. Am reusit sa scap de 20 de kilograme… e mare lucru. Am pierdut 7 kilograme chiar in primele doua saptamani, iar dupa aceea nu am mai dat jos nimic timp de o luna. Ma frustra putin ideea, insa stiam de la sotul meu ca asa se intampla – dupa o slabire brusca se petrece una treptata. Chiar si organismul se obisnuieste cu un anumit regim de alimentatie si nu mai reactioneaza asa surprins", a spus Monica Anghel.

Micul dejun – un ou fiert cu 50 de grame de brânză proaspătă mai puţin grasă sau cu caşcaval semidegresat şi un ardei gras (verde sau roşu) cafea fără zahăr sau cu îndulcitor

Gustare 1 – un măr sau o felie de ananas sau 15-20 de sâmburi de migdale

Prânz – ciorbă de legume, cu carne şi cu ou bătut pe deasupra (Atenţie! fără pâine) sau vrăbioară de vită sau muşchiuleţ de porc cu sdalată (păpădie, roşii cherry etc)

Gustare 2 – chefir sau sana semidegresate

Cina – un bol mare cu salată verde (verdeţuri) un peşte alb sau curcan

LACRIMI AMARE ÎN SHOWBIZ! OANA LIS A FĂCUT ANUNȚUL CUMPLIT! ‘VĂ ANUNȚ CU DURERE ÎN SUFLET…’

Citeşte mai multe despre:   Monica Anghel,   meniu,   dieta disociata,   vedeta,   alimentatie,   paine
 
Loading...