Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Monden Uluitoarea DIETĂ CU APĂ RECE: Slăbești în timp record, înainte de a merge la plajă!

Uluitoarea DIETĂ CU APĂ RECE: Slăbești în timp record, înainte de a merge la plajă!

Un articol de: B1.ro - 22 Iul 2019, 10:15
Monden

Vești bune pentru fanii slăbirilor rapide! Cercetătorii au descoperit că după ce bei un pahar de apă cu gheaţă procesul de ardere a grăsimilor creşte cu 30% în primele 10 minute.7 pahare de apă rece topesc 100 de calorii zilnic. De asemenea, când mănânci alimente reci, organismul depune un efort suplimentar pentru a le digera şi asimila. Practic, corpul „cheltuieşte" energie ca să aducă alimentele la 37ºC, scrie DC News. 

CUTREMURĂTOR! IULIA VÂNTUR, ÎN PERICOL DE MOARTE! ANUNȚ DE ULTIM MOMENT PRIVIND STAREA ARTISTEI! SALMAN KHAN E STE ÎNGROAZIT (GALERIE FOTO)
Ziua 1

Mic dejun: o felie de pâine neagră cu brânză degresată, o jumătate de banană

Prânz: 200 g supă rece de legume preparată din 2 morcovi, un praz, o ţelină,3 roşii, sare,piper, o lingură ulei+o felie de pâine integrală

Cină: 200 g salată preparată din salată verde, 2 roșii, 2 castraveți, un ardei gras, o ceapă roșie, 50 g ton în suc propriu, sare, piper, ulei de măsline

Gustări: 50 g sorbet de piersici (suc de fructe înghețat, fără zahăr), o felie de pepene roșu

ȘOC ȘI GROAZĂ LA MORMÂNTUL LUI RĂZVAN CIOBANU! FANII ȘI-AU FĂCUT CRUCE CÂND AU VĂZUT! ASTA DA APARIȚIE
Ziua 2

Mic dejun: o jumătate de banană, 200 g iaurt+30 g fulgi de ovăz

Prânz: 200 g supă de pui, preparată din 100 g piept de pui, un ardei gras, 2 morcovi, pătrunjel, o roşie,sare

Cină: 250 g salată de roşii+150 de grame de brânză de vaci, o felie de pâine neagră

Gustări: 2 piersici, 50 g sorbet de caise (suc de fructe înghețat,fără zahăr)

APOCALIPTIC! MARIA GHEORGHIU A ANUNȚA DEZASTRU! VA LOVI CURÂND ROMÂNIA! CEA MAI CUTREMURĂTOARE PREVESTIRE A MOMENTULUI...
Ziua 3

Mic dejun: 120 g iaurt+2 felii de pâine integrală cu șuncă de curcan

Prânz: 250 g supă de roșii cu crutoane din pâine integrală

Cină: 200 g salată grecească rece

Gustări: un iaurt,o felie de pepene galben


Ziua 4

Mic dejun: 2 felii de pâine integrală cu brânză degresată+200 ml lapte

Prânz: 200 g supă cremă de legume+crutoane din pâine integrală

Cină: 100 g piept de curcan la grătar,cu salată din roșii,castraveți şi ardei gras

Gustări:un baton de cereale integrale,50 g sorbet de afine


Ziua 5

Mic dejun: un ou fiert+o felie de pâine integrală+200 ml suc de portocale

Prânz: 150 g piept de pui la grătar cu 200 g sote de fasole verde

Cină: o salată preparată din salată verde, 50 g ton în suc propriu,castraveți și ceapă

Gustări: 50 g sorbet de căpșune (suc de fructe înghețat,fără zahăr), 120 g iaurt


Ziua 6

Mic dejun: 2 felii de şuncă de curcan cu pâine integrală, o ceașcă de ceai verde

Prânz: 250 ml supă rece preparată din 150 ml iaurt, 2 castraveți, o ceapă verde, usturoi, mărar, sare și piper

Cină: 200 g salată grecească

Gustări: un baton de cereale integrale, 50 g sorbet de zmeură

 
 
 
Loading...