Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Politică Rodica Culcer, despre WikiLeaks: Tot ce am spus la ambasada SUA am spus şi în public

Rodica Culcer, despre WikiLeaks: Tot ce am spus la ambasada SUA am spus şi în public

Un articol de: - 28 Mar 2011, 22:26
Foto: evz.ro Politică

Directorul Direcţiei Emisiuni Informative şi Sport din cadrul TVR, Rodica Culcer, a declarat, în legătură cu documentele dezvăluite de Wikileaks, că a fost invitată la o discuţie la Ambasada SUA şi tot ce a spus acolo a spus şi public.

Rodica Culcer a confirmat că a furnizat informaţii despre situaţia din Televiziunea Română, la solicitarea ambasadei americane. Vorbind despre scandalul despre înregistrarea cu ministrul Agriculturii Traian Remeş, Culcer a afirmat: "Am avut o relaţie bună cu ambasada SUA, unde am şi lucrat şi unde am încă mulţi colegi. Am fost invitată acolo la o discuţie, pentru că scandalul devenise public. Tot ce am spus acolo am spus şi public. Când am fost întrebată, am dat aceste informaţii", a spus Rodica Culcer, citată de Mediafax.

În plus, Culcer a spus că pe tema respectivului scandal au fost realizate reportaje şi de către două televiziuni olandeze: "A fost un caz public", precizând că nu s-a dus la ambasada SUA să vorbească despre situaţia din TVR fără să fie invitată de oficialii americani.

În 2007, Rodica Culcer s-a plâns diplomaţilor americani de Alexandru Sassu, reclamând presiunea politică ce a împiedicat-o să difuzeze pe post o nouă înregistrare cu ministrul Agriculturii Traian Remeş, se arată într-o notă atribuită Wikileaks.

"Directorul Departamentului Ştiri din TVR, Rodica Culcer, s-a dus pe 18 octombrie 2007 să se plângă oficialilor americani de presiunea politică ce a împiedicat-o să difuzeze pe post o nouă înregistrare cu ministrul Agriculturii, Traian Remeş. Ea a spus că, de când Alexandru Sassu a fost numit la conducerea TVR, au existat numeroase încercări de interferenţă în conţinutul editorial şi că acum încearcă să îi revoce responsabilităţile ca sancţiune pentru publicarea, la 10 octombrie, a înregistrării originale cu Remeş care părea a accepta mită. Ea a citat de asemenea declaraţii publice ale premierului şi preşedintelui Camerei Deputaţilor, care se adăugaseră la presiunea politică asupra jurnaliştilor care dezvăluiau cazuri de corupţie la nivel înalt", se arată în documentul citat şi datat 25 octombrie 2007.

Citeşte mai multe despre:   Wikileaks,   Ambasada SUA
 
 
 
Loading...