Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Social Lidl îţi dă bani: cum primeşti 50 lei de la retailerul german

Lidl îţi dă bani: cum primeşti 50 lei de la retailerul german

Un articol de: Mirela Ionela Achim - 15 Iul 2020, 13:37
Lidl îţi dă bani: cum primeşti 50 lei de la retailerul german Social

Lidl, unul dintre cei mai importanţi retaileri de pe piaţa noastră, vine cu o promoţie în ton cu vara. Reprezentanţii supermarketului oferă 100 de vouchere a câte 50 de lei fiecare.

 

Ce trebuie să faci pentru banii de la Lidl?

 

Organizatorii acestui concurs îti propun să urmăreşti "Poveştile Îngheţatei", alături de familiile Poftescu şi Gustescu. Apoi, trebuie să le comunici celor de la Lidl ce familie Gelatelli eşti şi poţi câştiga premiile mai sus-menţionate. Promoția se desfășoară în perioada 13.07–15.08.2020, conform reprezentanţilor retailerului.

 

De ce face Lidl acest concurs?

 

LIDL Romania a hotarat sa faca acest concurs pentru a-i ajuta pe romani sa se bucure de o inghetata noua, dar in acelasi timp sa si castige un voucher de cumparaturi in valoare de 50 de LEI. Chiar daca suma pare mica, aveti totusi la dispozitie bani pentru a cumpara orice doriti de la LIDL Romania, si totul pentru doar cateva minute din timpul vostru, asta desigur daca veti avea norocul de a fi alesi ca unul dintre castigatorii acestui concurs nou.

 Lovitură în televiziune! Transferul lui Mircea Badea...

Când a venit Lidl în Romania?

 

Retailerul german este prezent în ţara noastră din anul 2011. Ce a promis Lidl când a venit? "În calitate de companie internațională, ne asumăm responsabilitatea - nu doar pentru un rezultat economic bun, ci și în raport cu resursele mediului înconjurător,  în raport cu angajații, comunitățile în care suntem prezenți și mediul economic în care activăm. Sustenabilitatea face, deci, parte din modelul nostru de business. Abordările simple și orientate spre client, utilizarea responsabilă a resurselor și menținerea unor relații bazate pe respect cu clienții, angajații și partenerii reprezintă bazele activită

Citeşte mai multe despre:   Lidl