Acasa Ştiri Știință Cum va arăta Pământul peste 250 de milioane de ani. Continentele se vor contopi (VIDEO)

Un articol de: Andrei Vlad - 16 Sep 2020, 19:27
Cum va arăta Pământul peste 250 de milioane de ani. Continentele se vor contopi (VIDEO) Știință

Te-ai gândit vreodată cum ar putea arăta planeta Pământ peste 1.000 de ani? Dar peste un milion? Dar peste 250 de milioane? Un om de știință a realizat un proiect ambițios în acest sens.

Chris Scotese, profesor la Departamentul de Științe ale Pământului din cadrul Universității Northwestern este autorul proiectului, care prezintă mișcarea plăcilor tectonice, de-a lungul următoarelor 250 de milioane de ani. Schimbările sunt lente, dar radicale și fascinante. Unele continente se vor uni, altele vor rămâne izolate.

Cum va arăta Terra peste 250 de milioane de ani (VIDEO)

Posibile semne de viață extraterestră, descoperite în atmosfera planetei Venus

După o îndelungată cercetare a spațiului cosmic, oamenii de știință vin cu noi precizări extrem de fascinante. În norii acizi ai planetei Venus, cercetătorii au descoperit un gaz numit fosfină, ceea ce indică faptul că microbii ar putea trăi în vecinătatea Pământului, unde condițiile de viață au fost până acum greu de conceput, informează CNN. UN ADEVĂRAT MIRACOL! S-a dus cu iubitul său necredincios la mormântul Părintelui Arsenie Boca. Când au ajuns acolo, ceva cu totul NEAȘTEPTAT i s-a întâmplat tânărului

Pe Pământ, fosfina este creată prin descompunerea materiilor organice, dar și în mediile sărace în oxigen, cum ar fi mlaștinile. Fosfina s-ar putea găsi și pe Venus, motiv pentru care experții pun la cale trimiterea unei sonde pe această planetă, apropiată de Terra. Fosfina este o moleculă formată dintr-un atom de fostor și 3 atomi de hidrogen.

Citeşte mai multe despre:   VIDEO,   Terra