Acasa Ştiri Știință NASA a descoperit un asteroid care poate valora 10.000 de cvadrilioane de dolari (VIDEO)

Un articol de: Mirela Ionela Achim - 28 Oct 2020, 20:44
NASA a descoperit un asteroid care poate valora 10.000 de cvadrilioane de dolari (VIDEO) foto:youtube Știință

NASA a descoperit un asteroid care poate valora 10.000 de cvadrilioane de dolari, numit Psyche (16), potrivit adevărul.ro.

Acesta este situat în centura principală de asteroizi a sistemului solar dintre Marte şi Jupiter, la aproximativ 370 de milioane de kilometri de Pământ şi are o lăţime de circa 35 de km.

NASA crede că asteroidul are o compoziție similară cu centrul Pământului deoarece este făcut aproape în întregime din metale, ceea ce ar putea oferi și informații despre formarea planetei noastre.

„Am văzut meteoriţi care sunt în mare parte metalici, dar Psyche ar putea fi unic prin faptul că ar putea fi un asteroid care este realizat în totalitate din fier şi nichel”, a declarat Tracy Becker, unul dintre autorii studiului şi un om de ştiinţă al Southwest Research Institut din San Antonio, Texas.

De asemenea, conţinutul său de metal ar putea avea o valoare de 10.000 de cvadrilioane de dolari (10.000.000.000.000.000.000 de dolari), sau de aproximativ 10.000 de ori mai mare decât economia globală începând cu 2019, conform oamenilor de ştiinţă.

Oameni de ştiinţă cred că asteroidul este nucleul mort lăsat de o planetă care a eşuat în timpul formării sale, la începutul vieţii sistemului solar sau rezultatul mai multor coliziuni violente din trecutul său îndepărtat.

LOVITURĂ pentru Pro TV! Încă o vedetă are COVID-19