Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Știri Locale Scandal din cauza unei nunți anulate în plină pandemie de coronavirus: Clientul acuză că nu a mai primit avansul înapoi pentru pensiunea închiriată

Scandal din cauza unei nunți anulate în plină pandemie de coronavirus: Clientul acuză că nu a mai primit avansul înapoi pentru pensiunea închiriată

Un articol de: George Lupu - 18 Sep 2020, 13:25
Scandal din cauza unei nunți anulate în plină pandemie de coronavirus: Clientul acuză că nu a mai primit avansul înapoi pentru pensiunea închiriată FOTO: Pixabay.com Știri Locale

Scandal în Iași după ce în plină pandemie de coronavirus, o nuntă a fost anulată. Clientul care ar fi apelat la serviciile oferite de o pensiune pentru organizarea unei nunți care nu a mai avut loc îl acuză pe patron că a oprit avansul. Pe de altă parte patronul pensiunii susține că a oprit această sumă pentru degustări.

Un client al unei pensiuni susține că a fost înșelat de patroni după  ce a plătit un avans pentru o nuntă care nu a mai avut loc.

„Mi-au spus că este un comision pentru că și-au pierdut timpul cu mine”, a precizat bărbatul, potrivit BZI.RO.

Nunta care trebuia să aibă loc în sala de evenimente a pensiunii ar fi fost programată încă din 2018. Însă din cauza restricțiilor impuse de autorități evenimentul nu a mai avut loc. În zadar Clienții au cerut restituirea avansului. Cererea lor s-a lovit de un refuz.

Aceștia au rezervat sala de evenimente de la restaurantul Iris în 2018. Aceștia ar fi plătit un avans de 2.000 lei pentru rezervarea sălii. Pentru că în starea de urgență evenimentele nu au fost permise, clienții au cerut o reprogramare.

“Mi-au spus că nu au locuri libere. Am înțeles situația și am cerut banii înapoi. Numai că, din 2.000 de lei, mi-au returnat 1.500 lei. Restul de 500 de lei au refuzat să-i înapoieze. Mi-au spus că este un comision pentru că și-au pierdut timpul cu mine și că au avut cheltuieli cu hotelul. Îmi pare rău că nu i-am înregistrat. Mi-au reținut abuziv acești bani. Nu exista în contract așa ceva. Cât să aștept, 40 de ani?”, a precizat unul dintre clienți pentru presa locală

Patronul pensiunii  a precizat că în cazul în care clientul se răzgândește, este reținut tot avansul.

“Cei 500 lei au fost opriți pentru că au făcut degustări la noi, împreună cu nașii. Normal trebuia să oprim tot avansul, dar fiind starea asta de pandemie, am fost înțelegători. Clientul s-a decis să se ducă în altă parte”, a precizat patronul pensiunii.

 Noi DEZVĂLUIRI BOMBĂ despre CONCEDIEREA lui Mihai Petre de la Românii au talent!

Citeşte mai multe despre:   covid 19,   Știri Iași